Σβήνουν, για οικονομία, τα φώτα σε σημεία της Εγνατίας οδού!

Απίστευτο και, όμως, αληθινό. Κάποιοι έξυπνοι εγκέφαλοι σκέφτηκαν ότι τα αναμμένα φώτα, κατά τη διάρκεια της νύχτας στην Εγνατία οδό, είναι περιττά έξοδα. Και πρέπει να περιορίσουν τη σπατάλη. Γι' αυτό σε σημεία της Εγνατίας, από τον Έβρο έως την Ηγουμενίτσα, έσβησαν τα φώτα στις κολώνες ή περιόρισαν τη λειτουργία τους σε λίγες ώρες! Με αυτό τον τρόπο,εξοικονομούν χρήματα. Έτσι, τουλάχιστον, πιστεύουν, οι ανεύθυνοι υπεύθυνοι.
Βέβαια, μπορεί να κινδυνεύουν οι οδηγοί με ατυχήματα ή και δυστυχήματα, λόγω ανεπάρκειας φωτισμού, αλλά ποιος τους λογαριάζει αυτούς... Άστους να κουρεύονται...
 
Sex And Collection © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops